Har du mange konvolutter...

by - 11:21

 ... av papir liggende ?
Det HADDE jeg
For nå har jeg fått brukt en del av dem etter en ide jeg så fra 
SISSEL
i teamet vårt som har laget konvoluttkort



Jeg har limt sammen konvolutten og kuttet en liten bit av den på ene 
kortsiden
Ark fra 
STUDIOlight
som er limt på både forsiden og baksiden av konvolutten
Splættet på med 
HVIT POSCA  eller litt utvannet HVIT GESSO på en pensel



De søte motivene på kortet er fra et av de fine 
KLIPPEARKENE 
som bare kan kjøpes hos
HOBBYKUNST
Dette heter 
SØTE DYR 
Stemplene som er brukt er også fra Hobbykunst's eget design
MORTEN og TYPOGRAF
Vimpelen som er brukt til skrivefelt er fra 
PAPIRDESIGN
"Innhugget" i konvolutten er laget ved hjelp av en 
puncher fra 
RAYHER 
Min er 1"

Fikk du lyst til å bruke opp noen av dine konvolutter ?
Gjør det 😊

Ønsker dere en kreativ uke 
-HELLE-


You May Also Like

0 kommentarer