Noen ganger trenger man en klem

by - 10:00

Her har jeg brukt 3 av de blå/turkise arkene fra denne 6 x 6 blokken fra Maja Design. Og jeg har brukt en brun stempelpute - f.eks distress ink - på kantene av arket. 

Teksten er fra denne platen fra Maja Design. Jeg har stemplet teksten med Versafine Clair

Hobbykunst har også fått inn noen sugerør uten mønster i hvit, kraft og sort. Jeg har brukt et hvitt sugerør og limt på en stripe med washi tape. Det jeg gjorde var å kutte sugerører i 2. Deretter dro jeg ut litt washi tape og limte på sugerøret, men før jeg brettet inn kantene så la jeg på en tynn stripe lim på tapen for at jeg skal være sikker på at tapen sitter fast. Noen tape kan løsne hvis de blir liggende en stund. Dessverre så er tapen ikke bred nok til å dekke hele sugerøret, men når man limer det fast på kortet så ser man ikke så mye av den delen som tapen ikke dekker. 

Jeg har også limt på masse blomster på kortet og det er to typer - fra denne pakken til Prima og Mathia Design blomster som er rimelige og mange i pakken. Jeg har brukt de mye. Bladene jeg har brukt er fra denne pakken fra Spellbinders 

Bling er fra Prima og man kan f.eks bruke fra denne pakken. 


DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer