Herlige klippeark...

by - 12:07

 HOBBYKUNST



har nå 9 nye og flotte klippeark i nettbutikken , av eget design 
I dag har jeg laga 3 nye kort med motiver fra arket som heter 


Motiv som passer perfekt på kort til en barnebursdag 


Sett noe så tøft 
🠟



"Gratulerer med dagen" er på en av de nyeste stempelplatene
som også er fra Hobbykunst's  
eget 
MATHIA DESIGN
Dette er fra 
BURSDAGSTEKSTER
Har dere sett det flotte skjærebrettet fra Tim Holtz  ?
Det har jeg brukt på dette kortet 
🠝
DECKLE TORN EDGE TRIMMER
LEKKERT syns jeg 



Siste kortet i dag er fra samme klippeark 
Utrolig søte monster :-)

De fine arkene jeg ar klippa til på kortene mine er fra 
STUDIOLIGHT
og heter 
BLOOMING BUTTERFLY
Diecutrestene i dag er fra 
PAPIRDESIGN

VIMPEL DIES
GRATULERER 19
BLING

Papirdesign
 har et godt utvalg av
 TEKSTSTRIPER
på norsk


Fin dag ønskes til dere alle 
-HELLE-






You May Also Like

0 kommentarer