Marianne Design og minikort

by - 10:00

 Det er utrolig gøy å lage sånne små minikort, og da jeg så en av diesene til Marianne Design så måtte jeg jo bare prøve meg på denne. Det kommer flere kort med bruk av denne diesen, fordi dette var gøy!

Det jeg har brukt på dette minikortet er følgende:

Marianne Design - Notebook dies
Kraftkartong fra Rayher
Gullkartong - speil
Mathia-stempler - HK23009
P13 mønsterark - Spring is calling no 5
Blad dies fra Studio Light
Banner dies fra Marianne Design
Halvperler - stjerner
Hurra dies fra Papirdesign

 Minikortet blir ca 65x115 mm og skrivefeltet er på baksiden av kortet. Her har jeg limt sammen 3 stk kraftkartong, slik at den skal gi inntrykket av en ordentlig clipboard.




 Denne diesen kan også brukes som et element på et kort, i en planner eller på en notatblokk.

Håper du blir inspirert :-)

Kreative klemmer fra HK-Connie

You May Also Like

0 kommentarer