Washi tape kort i forskjellige varianter

by - 10:00

 

I dag kommer det noen kort med washi tape, klippark og Mathia stempler 

Først ut er dette monsterkortet


Her har jeg bare kuttet et hvit glatt kartongark og sort panel. Stemplet med 2 forskjellige Mathia stempler: Alt mulig og Hurra for deg

Motivark Glade monstre. Washi tape er denne pakken med pastellruller

Den ene diesen med litt rufsete kanter er en gammel jeg har hatt i mange år, men Papirdesign har kommet med en lignende. 

Pyntet med rosa og lilla halvperler. 

Inni har jeg laget et skrivefelt med sort panel, men først limte jeg på to remser med washi tape på venstre side. 



Kort nr 2 er bare Washi tape og et tekststempel - uten motiv. Dette kan lages i full fart om man plutselig trenger et kort. Til dette kortet har jeg brukt dette washi tape settet. 


Jeg har brukt stempel fra Mathia Design og stemplet på baksiden av en Bazill rest. Kuttet det til å laget som en vimpel. I tillegg har jeg limt på enamel stickers i forskjellige farver og de finner man her i nettbutikken. Flere produsenter har denne typen, bl.a Simple Stories, Papirdesign og Simple and Basic. 


Inni kortet har jeg kuttet til et hvitt ark, og satt på panel. I tillegg 2 striper med washi tape på arket før jeg limte på panelet. 


Tredje og siste kortet i denne bloggposten er dette 



Jeg har brukt følgende washi tape sett

Den smale gulltapen har jeg gjentatt to ganger ellers 1 stripe av hver. Fester tapen rundt kartongen før jeg limer på panel. Deretter tok jeg en bit hvit kartong og limte på gullpanel og stanset ut en sommerfugl. Limte dette på 3D puter på kortet. Jeg har brukt Gratulerer stempel fra Mathia Design og gull hjørneklistremerker. Til slutt limte jeg på noen gull halvperler


På innsiden av kortet har jeg limt en stripe washi tape rundt et hvitt ark som er limt inni for å få litt mere støtte. 


DT Sissel Anita






You May Also Like

0 kommentarer