Bryllupskort

by - 10:00


Her har jeg brukt et ark fra Maggie Holmes . Klippark er fra Hobbykunst og blomster fra eget lager, men finnes mange forskjellige her. Stemplet Til brudeparet er fra denne stempelplaten. Jeg har brukt sølv glitterkartong fra Rayher som panel på mønsterarket og bildet. Bladene er også stanset ut med Spellbinders dies. Bord diesen er fra Rayher. 


Jeg kutter til en stripe med en rest av arket og det er baksiden av mønsterarket som er sort med hvite prikker. Når jeg stanser ut så limer jeg diesen fast med washi tape. Pass på at diesen er snudd riktig vei så den stipla borden er inn mot arket og ikke ut mot kanten. 




På dette kortet har jeg brukt dette arket fra Papirdesign, en doilie og klippark fra Hobbykunst. 
Kjærlighet diesen er fra Kaboks. Blomster finnes i det rike utvalget til Hobbykunst her. Bladene er fra Spellbinders og link ligger lengre oppe. Jeg har også dekorert med gull glittertape og gull hjørneklistremerker. Jeg har også brukt halvperler på kortet i forskjellige størrelser. Hobbykunst har disse som er 5 mm som kan brukes. 





DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer