Grønne julekort - Reprint og Papirdesign

by - 10:00

Jeg har fått litt sansen for grønne julekort og da passet disse bildene fra Reprint veldig godt. Jeg har ikke kjøpt den grønne arkpakken enda så jeg måtte lete frem litt gamle ark som passet. Arkene jeg har brukt er følgende: 

Reprint - Flower edging

Papirdesign - Du grønne glitrende (baksiden), desverre utsolgt i butikken

Papirdesign - Vedsjåen.  

Mathia design stempler 

Føste kortet har jeg brukt blomster fra Prima og på begge kortene har jeg brukt denne blad disen fra Papirdesign. 




Blomstene her er fra Papirdesign, og har pyntet med gull halvperler og glitter tape. Klistremerket er fra Papirdesign. Her har jeg også stemplet med et tekststempel fra Kaboks på det bakerste mønsterpapiret


DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer