Bursdagskort Super bestemor

by - 10:00

 Når jeg var på Hobbykunst sist så fant jeg en pakke med ferdige prekutta bakgrunner fra Crafter's companion og det bare måtte bli med en pakke hjem. Disse er fine for dere som ikke har egne kuttemaskiner. 

Motivet er fra de morsomme damene på klipparket Superbestemor som Hobbykunst har laget. Jeg har brukt sirkeldies fra Simple and Basic og Crealies

 Bakgrunnsarket er fra blokken Ink dusk fra Craft consortium som dessverre er utsolgt, men man kan bruke ark fra Retro Summer i stedet. Jeg har brukt noen striper av arket og dekorert med. Kutter hakk med en tynn saks eller man kan også bruke tilsvarende dies. 

Jeg har pyntet med blomster fra Papirdesign og Prima og satt på noen bling i midten på noen av firkantene. Klistremerketekster fra Papirdesign. Bladdiesen er fra Spellbinders. 


DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer