Herrekort x 3

by - 10:00

 

Her kommer litt inspirasjon til herrekort

På kort nr 1 så har jeg brukt følgende produkter: 

Bakgrunnsark - baksiden av Tekst meg  og Streaming fra Papirdesign.

Dies fra Papirdesign. Motivet er fra klipparket Tøffeste deg fra Hobbykunst

Dekor er enamel dots fra Simple and Basic, Gratulerer tekst fra Papirdesign og Washi tape fra Folia


Kort nr 2 har jeg brukt samme arkene som over og i tillegg baksiden av Bare en runde  og Furubark. Jeg startet med å kutte til en sort bakgrunn i 14 x 14 cm og kuttet ut en litt skjev trekant som jeg limte på. Fortsatte rundt med å lage trekanter i forskjellige størrelser og former. Ikke noe planlagt størrelse på noen. Om de treffer helt i midten er ikke så nøye for det blir dekket med motiv eller her en tekst. 


Når jeg var ferdig så limte jeg bakgrunnen på en ny sort panel som er 14,5 x 14,5 cm. Malte så Happy Birthday med sort akvarellmaling fra StudioLight. Pyntet så med blå enamel dots fra Simple and Basic. 



På kort nr 3 har jeg brukt 3 av arkene som jeg har brukt tidligere her i bloggposten. Greit å få brukt opp litt rester. I tillegg til tidligere nevnte produkter så har jeg brukt bilde fra klipparket Gutta
2 av washi tapene i dette settet og stempel fra Typoskrift plata fra Mathia Design. 



DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer