Konfirmasjonskort til jente - Easelkort

by - 10:00

 En stund siden jeg har lagd et Easel kort og så hadde jeg den flotte reammediesen fra Crafter's companion som jeg fant ut måtte passe bra. Kortet er i størrelsen 12 x 18 cm og jeg scoret på 6 cm på den delen som blir forsiden. Limte på panel og mønsterark på hver del på forsiden. 

Stanset ut rammediesen i samme fargen som kortbasen. Den innerste ovalen i rammen har jeg laget ved å tegne av innsiden av diesen på baksiden og klippet ut med saks. Arket er fra Maja Design. Bildet er fra klipparket Ungdom som Hobbykunst har produsert for salg. Stemplene er fra Martineplata til Mathia Design. 

Blomster er fra Prima, blad er Spellbinder og gull halvperler. Pyntet også med et lite trehjerte fra Rayher for å stoppe at kortet klapper sammen. 



DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer