Minikort med rester

by - 09:00

Har dere, som meg, veldig mange papirrester? 

Jeg syns det er gøy å ta ut resteskuffen og bare finne alt der, som på disse minikortene her...


Selve kortbasen er kun restekartong som er brettet i to, så disse får alle slags størrelser.

Deretter har jeg funnet frem smårester etter kort jeg har laget med Reprint ark,
noen sommerfugl die-cuts fra en Studio Light papirpynt pakke og noen allerede stemplet
tekster fra Mathia-stemplene mine :-)

Kortene er kjempe fine til bruk sammen med blomster du gir bort, som pakkelapper og som små kort til ei venninne eller kanskje noen som trenger en litt oppmerksomhet sammen med sjokolade.

Her oppfordres det kun til lek med rester, og tag oss gjerne på Instagram så vi får se hva du har laget.

Kreativhilsen fra
Connie

You May Also Like

1 kommentarer