Den tøffeste har bursdag!
Hei, Line her.
Her på Hobbykunst elsker vi utfordringer!
Jeg har fått en utfordring fra Connie. Nemlig å lage noe med disse arkene.
Jeg må innrømme det var litt vanskelig, særlig siden det blomstrete arket MÅTTE brukes....
Etter mye tid i tenkeboksen tok det form. Det ble et 5 x 7 inch kort (det er den størrelsen jeg liker best).
Siden mønsterarket er så "mye" valgte jeg å bruke detaljer i hvitt. Rammen er bare to kvadratiske dies jeg har stanset ut. Det var et sett med flere dies, så jeg tok annen hver for at rammen skulle få litt fylde. Jeg har så kjørt den gjennom en embossingfolder for at den skal være litt mer teksturert.
Blomstene er en dies fra Vaessen creative, og jeg syns stilen på disse passet perfekt til arket.
Motivet er selvfølgelig fra et av Hobbykunst sine egne klippeark, og her så jeg etter et som ikke var så fargerikt.
Begge tekstene er fra samme stempelplate, også de er fra Hobbykunst sitt eget merke.
Også avsluttet jeg med bling.
Ønsker deg en kreativ uke! 💜
- Line -


.jpg)


0 kommentarer