Yohoo - det er sommer

by - 12:18

Det er sommer og den første skikkelige feriedagen for mange. Her kommer derfor et lite sommerkort fra meg.





Stempelet er fra Arstyplata. Bak motiv og stempeltrykk er det brukt rosa glitterark.



Ønsker dere en riktig god sommer



 



 

You May Also Like

0 kommentarer