Gratulerer ...

by - 09:00

 
I dag har jeg et tips til dere :
Sjekk baksidene på mønsterarkene dere har hjemme 
Det har jeg gjort i dag, for dette er fra 
PAPIRDESIGN
sin julekolleksjon 
MENS VI VENTER  

Baksidene av arkene er kjempefine og ikke noe spesielt julete 😊


Den utstansede teksten er en del fra diesen fra
PAPIRDESIGN 
GRATULERER MED DAGEN

Tim Holtz 
har noen pakker med kjempeflott papirpynt og jeg har brukt noen fra 
pakken han har kalt 
FIELD NOTES




Jeg deltok på et online kortkurs i uka som var .
og dette kortet laga jeg etter dette kurset
Inni kortet har jeg laget sneakers med enda en diese fra 
PAPIRDESIGN 
Den jeg har brukt er det tomt for i netttbutikken, men se på denne da 😃
SNEAKER 2
Ordene som er brukt på forsiden og inni kortet er klistremerker fra Papirdesign




Brettes kortet ut enda en gang,
så finns det et stort skrivefelt inni


Har dere sett at vi har dratt igang 
SOMMERMARATON 
i utfordringsgruppa vår på Facebook ?
Bli med 😉
50 - FEMTI ulike utfordringer 

Ønsker dere alle ei super uke 
-Helle-

You May Also Like

0 kommentarer