Nanos minnebok.

by - 09:33

 I dag vil jeg vise dere at det er enkelt å lage en liten notatbok. Med hjelp av en litt tykkere papp, kartong, mønsterark og i mitt tilfelle litt jeans stoff. 


Selve sidene er i 4x4 inch også har jeg bare tilpasset mønsterarkene rundt. Ryggen er 1,5x4 inch.


Tok lim på jeanstoffet som er i ryggen på boken og la midtstykket i midten, og bok coverne etterpå.


Så brukte jeg en hjørnepunsh og lagde avrunde hjørner på coveret.


Så bar det å kle coveret med mønsterpapir.




Så er det bare å lime når du har brettet ferdig. Avsluttet med en bit mønsterark (baksiden av arket jeg hadde på coveret) så jeg fikk gjemt skjøter og pappbiten.

Så tilpasset jeg hvitt ark til selve sidene med hvitt skisseaktig. Brettet på midten og sydde dette fast i ryggen.

Voila jeg hadde en liten bok. Så da var det bare å pynte.


DETTE HAR JEG BRUKT:

Mønsterark fra Maja design

Kartong

Pappbiter jeg hadde liggende

Blondebånd

Alfabet klistremerker

Skisseblokk

Blomster

Hyssing


Denne skal jeg lage en liten minnebok om høydepunkter i valpen min Nano sitt første år og lime inn bilder.

DT Janne



You May Also Like

0 kommentarer