Nerdete småkort

by - 21:21

Det å være litt smånerdete er for meg et positivt ladet ord. Da jeg fant stemplene "All Geek Clear Stamp" fra Spellbinders i butikken, var jeg helt klar på at disse måtte jeg ha. 


Her har jeg laget seks ulike kort, med 10 cm av mønsterarket Up And Down Odeb Marshall Fantastico, fra American Crafts. Det vil si at jeg egentlig kunne fått 18 slike kort ut av arket, om jeg brukte samme modell. Disse kortene passer perfekt til bruk selv, eller til å selge/ gi vekk som en pakke med de seks kortene samlet. Kortene har en størrelse på 8cm x 10cm, som jeg synes er en helt genial liten kortstørrelse.





Stemplene  All Geek Clear Stamp, fra Spellbinders, er utrolig fine til litt morsomme nerdete kort.




Her har jeg også brukt en emgossingfolder, for å lage mønster i den hvite kartongen. Her kan du bruke et stort utvalg av embossingfoldere. Den jeg har brukt her, er fra TIm Holtz.




Baksiden av kortene er også enkelt pyntet, med panel og et enkelt "til og fra stempel".



Ønsker dere en riktig god scrappeuke videre.

Hilsen DT Kirsten




You May Also Like

0 kommentarer