Stempling, lag på lag...

by - 11:18

 HOBBYKUNST
Har et herlig utvalg av masks eller "lag-på-lag-stensiler"
Da jeg var innom hos Connie i sommer
fikk jeg plukket med meg 3 ulike stenciler





I dag plukket jeg frem den stencilen som heter 
HYDRANGEA
Stencilene er utrolig enkle å bruke,
og de er godt merket med rekkefølgen de skal brukes.
Jeg valgte å bruke kun 2 STEMPELPUTER
En soft lilla og en lys grønn 
Tekststemplet som ble brukt i dag er fra 
MATHIA DESIGN
BURSDAGSTEKSTER
De små bling er fra 
SPELLBINDERS



Disse BLENDER-BØRSTENE er veldig fine å 
å bruke her 



Denne 
                                         eller lignende er kjekt å ha for å unngå at stencilen 
                                               flytter på seg mens du jobber med
                                           stempelsverten og børstene..

                        





Ønsker dere en flott helg

-HELLE-


You May Also Like

0 kommentarer