To ulike herrekort

by - 10:00

 Veldig mange har litt mangel på herrekort. Her har jeg brukt arket Paige Evans: #10 - Bungalow Lane fra American craft, til å lage skjortekort.






Arket Paige Evans: #10 - Bungalow Lane, fra American craft.





Det ene kortet har motiv av en skjorte, jakke og sløyfe, mens det andre har motiv med et slips på en henger. Kortene er i størrelsen 8cm x 10cm.




Jakken er laget Paige Evans: #10 - Bungalow Lane fra American Craft. Det er brukt halvperler som knapper, Skjortelomma er laget med dies fra LDRS - Fancy Rectangles and layers die set. Her er det brukt en tilpasset gammel trepunch som blad, mem du kan også feks bruke denne bregnepunchen fra McGill. Puncher, er et verktøy jeg brukte mye før jeg fikk maskin til dies og Silhouette. Men de er egentlig geniale i bruk, og er verd å ta fram igjen. Blomsten, er en gammel blomst fra blomsterlageret mitt. Sløyfen er laget på frihånd av lys blå kartong.





På det andre kortet er det brukt mønsterarket Paige Evans: #10 - Bungalow Lane, fra American craft, for å lage slipset, og det underste panelet.  Bakgrunnen er preget med en gammel embossingfolder fra LDRS, men du finner et utvalg av ulike embossingfoldere i butikken. Kleshengeren er laget av en binders, i vanlig størrelse, som er bøyd ut litt. Slipsnålen er laget med en liten stripe kobberkartong, sammen med en bit av et strassbånd (kan farges). I midten av strassbåndbiten, har jeg limt en liten bling.






Baksiden er enkelt pyntet med embosset bakgrunn, et papirbånd og et laget av stempel fra Mathia design.


Scrappehilsen fra Kirsten



You May Also Like

0 kommentarer