6. desember - Julekalender 2023 - Marsipangris innpakning

by - 09:00

 Hvem liker ikke marsipan ..
Denne som 
HOBBYKUNST
selger er den beste som finns
I tillegg er den vegansk og glutenfri 
🐷
Vi i teamet har laget innpakninger i forskjellige varianter til denne






Jeg har laget en mal til dere 




 







GRISEN
og
STEMPLENE
er fra 
PAPIRDESIGN

I fjor laget jeg en eske der jeg brukte 
ENVELOPE PUNCH BOARD

HER 

- DT Helle-

- - 🎄- -

 

 


 
Jeg har laget en variant etter malen over her og dekorert som om det skal være en premie til den som finner mandelen i julegrøten

Laget basen i kraftkartong og har dekorert med et ark fra Reprint sin juleserie Christmas time collection. Motivet er fra dette arket og jeg har brukt en Spellbinders dies. Klistremerket er fra Papirdesign og så har jeg puttet på noen gull halvperler. 



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer